Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы - №25 бастауыш мектебі Арал-Қыстақ http://25-merki.mektebi.kz/ ru Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы - №25 бастауыш мектебі Арал-Қыстақ DataLife Engine "Ағасы бардың,жағасы бар" ағалар мектебі http://25-merki.mektebi.kz/qoldau-ortalyq/921-aasy-bardyzhaasy-bar-aalar-mekteb.html http://25-merki.mektebi.kz/qoldau-ortalyq/921-aasy-bardyzhaasy-bar-aalar-mekteb.html ]]> ]]> admin Tue, 19 Dec 2023 07:20:29 +0600 "Бабалар дәстүрі - ұрпаққа өсиет" http://25-merki.mektebi.kz/qoldau-ortalyq/935-babalar-dstr-rpaa-siet.html http://25-merki.mektebi.kz/qoldau-ortalyq/935-babalar-dstr-rpaa-siet.html ]]> ]]> admin Wed, 15 Nov 2023 15:06:53 +0600 1–4 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН САБАҚ №2 http://25-merki.mektebi.kz/qoldau-ortalyq/795-14-synyp-oushylaryny-ata-analaryna-arnalan-saba-2.html http://25-merki.mektebi.kz/qoldau-ortalyq/795-14-synyp-oushylaryny-ata-analaryna-arnalan-saba-2.html

Мектепте ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының жоспарына сай "Білімдіге дүние жарық. Танып білу қуанышы: сүйсініп оқу" тақырыбында сабақ өткізілді



Сабақтың мақсаты: мектептің оқу процесіне сәтті бейімделуі үшін балалардың когнитивтік дағдыларын дамытуға ата-аналардың дайындығын қалыптастыру.


Міндеттері:

1. ата-аналарды отбасында оқушы үшін психологиялық қолайлы орта құруға ынталандыру;

2. баланың мектепке бейімделуінің мәні мен ерекшеліктерімен таныстыру;

3. бастауыш сынып оқушыларының танымдық дағдыларының ерекшеліктерімен таныстыру;

4. баланың танымдық дағдыларын дамыту үшін диагностиканы, тренингтерді, жаттығуларды практикада қолдану дағдыларын дамыту.

Ұлттық құндылықтар мен жеке қасиеттер:

Ынтымақтастық, ата-ана борышы, құрмет, жаңалық, білмекке құмарлық, креативтілік, прагматизм, эвристикалық, еркіндік.

]]>

Мектепте ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының жоспарына сай "Білімдіге дүние жарық. Танып білу қуанышы: сүйсініп оқу" тақырыбында сабақ өткізілді



Сабақтың мақсаты: мектептің оқу процесіне сәтті бейімделуі үшін балалардың когнитивтік дағдыларын дамытуға ата-аналардың дайындығын қалыптастыру.


Міндеттері:

1. ата-аналарды отбасында оқушы үшін психологиялық қолайлы орта құруға ынталандыру;

2. баланың мектепке бейімделуінің мәні мен ерекшеліктерімен таныстыру;

3. бастауыш сынып оқушыларының танымдық дағдыларының ерекшеліктерімен таныстыру;

4. баланың танымдық дағдыларын дамыту үшін диагностиканы, тренингтерді, жаттығуларды практикада қолдану дағдыларын дамыту.

Ұлттық құндылықтар мен жеке қасиеттер:

Ынтымақтастық, ата-ана борышы, құрмет, жаңалық, білмекке құмарлық, креативтілік, прагматизм, эвристикалық, еркіндік.

]]>
admin Tue, 24 Oct 2023 07:56:48 +0600
"Білімдіге дүние жарық. Танып білу қуанышы: сүйсініп оқу" ата-аналарға арналған сабақ http://25-merki.mektebi.kz/qoldau-ortalyq/844-blmdge-dnie-zhary-tanyp-blu-uanyshy-sjsnp-ou-ata-analara-arnalan-saba.html http://25-merki.mektebi.kz/qoldau-ortalyq/844-blmdge-dnie-zhary-tanyp-blu-uanyshy-sjsnp-ou-ata-analara-arnalan-saba.html
Ата-аналарды педагогикалық  қолдау орталығының бағдарламасына сай мектепте ата-аналарға арналған сабақ өткізілді.Сабақ тақырыбы "Білімдіге дүние жарық. Танып білу қуанышы: сүйсініп оқу"


Сабақтың мақсаты: мектептің оқу процесіне сәтті бейімделуі үшін балалардың когнитивтік дағдыларын дамытуға ата-аналардың дайындығын қалыптастыру.


Міндеттері:

1. ата-аналарды отбасында оқушы үшін психологиялық қолайлы орта құруға ынталандыру;

2. баланың мектепке бейімделуінің мәні мен ерекшеліктерімен таныстыру;

3. бастауыш сынып оқушыларының танымдық дағдыларының ерекшеліктерімен таныстыру;

4. баланың танымдық дағдыларын дамыту үшін диагностиканы, тренингтерді, жаттығуларды практикада қолдану дағдыларын дамыту.


Ұлттық құндылықтар мен жеке қасиеттер:

Ынтымақтастық, ата-ана борышы, құрмет, жаңалық, білмекке құмарлық, креативтілік, прагматизм, эвристикалық, еркіндік.


]]>

Ата-аналарды педагогикалық  қолдау орталығының бағдарламасына сай мектепте ата-аналарға арналған сабақ өткізілді.Сабақ тақырыбы "Білімдіге дүние жарық. Танып білу қуанышы: сүйсініп оқу"


Сабақтың мақсаты: мектептің оқу процесіне сәтті бейімделуі үшін балалардың когнитивтік дағдыларын дамытуға ата-аналардың дайындығын қалыптастыру.


Міндеттері:

1. ата-аналарды отбасында оқушы үшін психологиялық қолайлы орта құруға ынталандыру;

2. баланың мектепке бейімделуінің мәні мен ерекшеліктерімен таныстыру;

3. бастауыш сынып оқушыларының танымдық дағдыларының ерекшеліктерімен таныстыру;

4. баланың танымдық дағдыларын дамыту үшін диагностиканы, тренингтерді, жаттығуларды практикада қолдану дағдыларын дамыту.


Ұлттық құндылықтар мен жеке қасиеттер:

Ынтымақтастық, ата-ана борышы, құрмет, жаңалық, білмекке құмарлық, креативтілік, прагматизм, эвристикалық, еркіндік.


]]>
admin Fri, 20 Oct 2023 17:55:18 +0600
"Даналық мектебі" клубының жылдық жоспары http://25-merki.mektebi.kz/qoldau-ortalyq/748-danaly-mekteb-klubyny-zhyldy-zhospary.html http://25-merki.mektebi.kz/qoldau-ortalyq/748-danaly-mekteb-klubyny-zhyldy-zhospary.html


]]>
admin Thu, 05 Oct 2023 15:01:42 +0600
Жұмыс тобы туралы мәлімет http://25-merki.mektebi.kz/qoldau-ortalyq/778-zhmys-toby-turaly-mlmet.html http://25-merki.mektebi.kz/qoldau-ortalyq/778-zhmys-toby-turaly-mlmet.html ]]> ]]> admin Wed, 04 Oct 2023 18:38:11 +0600 1-4 сынып оқушыларының ата-аналарының педагогикалық қолдау бағдарламасы http://25-merki.mektebi.kz/qoldau-ortalyq/777-1-4-synyp-oushylaryny-ata-analaryny-pedagogikaly-oldau-badarlamasy.html http://25-merki.mektebi.kz/qoldau-ortalyq/777-1-4-synyp-oushylaryny-ata-analaryny-pedagogikaly-oldau-badarlamasy.html
]]>

]]>
admin Wed, 04 Oct 2023 18:00:15 +0600
"Ата -аналарды педагогикалық қолдау орталығы" жұмысы ұйымдастырылды http://25-merki.mektebi.kz/qoldau-ortalyq/750-ata-analardy-pedagogikaly-oldau-ortalyy-zhmysy-jymdastyryldy.html http://25-merki.mektebi.kz/qoldau-ortalyq/750-ata-analardy-pedagogikaly-oldau-ortalyy-zhmysy-jymdastyryldy.html Мектепте "Ата -аналарды педагогикалық қолдау орталығы" жұмысын ұйымдастыру,қызметін жүзеге асыру бойынша педагогикалық ұжыммен жиналыс өткізілді.Жиналыс барысында орталық ашылу туралы бұйрықпен,орталық мүшелерін функционалдық міндеттерімен және жылдық жұмыс жоспарымен таныстырылды.


]]>
Мектепте "Ата -аналарды педагогикалық қолдау орталығы" жұмысын ұйымдастыру,қызметін жүзеге асыру бойынша педагогикалық ұжыммен жиналыс өткізілді.Жиналыс барысында орталық ашылу туралы бұйрықпен,орталық мүшелерін функционалдық міндеттерімен және жылдық жұмыс жоспарымен таныстырылды.


]]>
admin Wed, 04 Oct 2023 15:21:46 +0600
Мектепішілік бұйрық 04.10.2023 жылы http://25-merki.mektebi.kz/qoldau-ortalyq/747-mektepshlk-bjry-04102023-zhyly.html http://25-merki.mektebi.kz/qoldau-ortalyq/747-mektepshlk-bjry-04102023-zhyly.html ]]> ]]> admin Wed, 04 Oct 2023 14:59:27 +0600 АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ БАҒДАРЛАМАСЫ http://25-merki.mektebi.kz/qoldau-ortalyq/751-ata-analardy-pedagogikaly-oldau-badarlamasy.html http://25-merki.mektebi.kz/qoldau-ortalyq/751-ata-analardy-pedagogikaly-oldau-badarlamasy.html III. АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ БАҒДАРЛАМАСЫ


Тақырыбы

Мазмұны


1–4 CЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-АНАЛАРЫН ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ БАҒДАРЛАМАСЫ



Отбасы – бақыт бесігі 


Ата-ана өмірінің

 басты мақсаты

 бақытты адам

 тәрбиелеу

1.  Балалардың әл-ауқаты оның бақытты өмірінің негізі

2.  Ата-ананың баланың әл-ауқатына жауапкершілігі

3.  Кішкентай балалардың жас және әлеуметтік ерекшеліктері

4.  Отбасында жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: ата-ананың балаға назар аударуы, қолдау, позитивті қарым-қатынас, өзара түсіністік, сенімге құрылған қарым-қатынас 

5.  Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға негізделген отбасылық тәрбие әдістері


Білімдіге дүние

 жарық.


Таным қуанышы: баланың қызыға

 оқуына қалай

 көмектесеміз?


1.  Баланың жеке басын дамытудағы мектепке бейімделуінің маңызы 

2.  Баланың танымдық қабілеттерінің даму деңгейін және мектепке бейімделуін диагностикалау

3.  Баланың есте сақтау қабілетін, зейінін, ойлауын және қарым-қатынас жасау дағдыларын ұлттық мәдениет негізінде дамыту әдістері

4.  Үй тапсырмасы: көмектесеміз бе әлде...

5.  Балалардың оқуға қызығушылығын арттыру үшін отбасы мен мектептің өзара әрекеті


Әрбір бала – жарық

 жұлдыз


Әр баланың

 ерекшелігін қалай ашамыз?

1.  Баланың ерік-жігері мен мінезін ұлттық құндылықтар арқылы тәрбиелеу

2.  Баланың оқуына, мінез-құлқына және жасауына қарым-қатынас жасауына темпераменттің әсері. Ауру қалса да, әдет қалмайды. 

3.  Баланың даралығын темпераментіне сәйкес қалай ашуға болады?

4.  Әр баланың бірегейлігін ашудағы отбасы мен мектептің өзара әрекеті.


Баланы жастан...

Бала бойындағы 

тапқырлық пен

 эрудицияны қалай

 дамытуға болады?

1.  Ойындар – баланы дамытудың негізгі құралы.

2.  Интеллектуалды ойындар және олардың бала бойындағы тапқырлық пен эрудицияны дамытуға әсері.

3.  Балалар мен ата-аналарға арналған ұлттық және отбасылық интеллектуалдық ойындар.

4.  Баланың тапқырлығы мен эрудициясын дамытуда отбасы мен мектептің өзара әрекеті.


Құмар ойындары – тәуелділік қақпаны


Балалардың компьютерлік ойындарға тәуелділігін қалай жеңуге болады?


1.  Компьютерлік ойындардың баланың психикасына әсері 

2.  Интернетті пайдалану режимін сақтау

3.  Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен. Баланы ойынға тәуелділіктен қалай қорғауға болады?

4.  Компьютерлік ойындарға балама ретінде: спорт, белсенді ойындар, шығармашылық, оқу, серуендеу, театр және т.б.


Сенім арту – жетістік кепілі


Қиын жағдайда 

баланы қалай қолдау керек?

1.  Бала өміріндегі қиындықтар

2.  Агрессия, өтірік айту, ашулану және басқа қиын жағдайлардағы баланың сезімі. Әдепті бала –  арлы бала, әдепсіз бала – сорлы бала

3.  Қиын жағдайға қалған балаға түсіністікпен қарау

4.  Қиын жағдайға қалған баланы қолдаудың тиімді жолдары

5.  Жағдайды шешуде баланың күшті жақтарына сүйену


Әкені көріп ұл өсер, шешені көріп қыз өсер


1.  Отбасында уақытты бірге өткізудің пайдасы. 

2.  Ата-ананың күнделікті өмірде үлгі болатын маңызды қасиеттері.

3.  Балаға жақсы әдеттерді үйрету.

4.  Уәдесін орындау – ата-ананың ең басты қағидасы.

5.  Балапан ұядан не көрсе, ұшқанда соны іледі.


Тәліммен өрілген біздің дәстүр


Дәстүрлер отбасылық әл ауқаттың негізі 

ретінде

1.  Отбасылық дәстүрлердің өзектілігі. Отбасылық дәстүрлер – отбасындағы қарым-қатынасты нығайтудың, сенімнің, сүйіспеншіліктің көрінісі. 

2.  Тәрбие тәлімнен. Тату үйдің тамағы тәтті. Отбасылық дәстүрлер мен хоббилердің отбасының бірлігіне ықпалы.

3.  Отбасылық дәстүрлерді әдетке айналдыру жолдарын үйрету: практикалық әдістер.

4.  Мектеп пен ата-аналардың отбасылық дәстүрлерді сақтаудағы өзара байланысы, өзара құрмет және жаңа дәстүрлер қалыптастыру

5.  Ұлттық дәстүрлер мен отбасылық дәстүрлердің сабақтастығы

]]>
III. АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ БАҒДАРЛАМАСЫ


Тақырыбы

Мазмұны


1–4 CЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-АНАЛАРЫН ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ БАҒДАРЛАМАСЫ



Отбасы – бақыт бесігі 


Ата-ана өмірінің

 басты мақсаты

 бақытты адам

 тәрбиелеу

1.  Балалардың әл-ауқаты оның бақытты өмірінің негізі

2.  Ата-ананың баланың әл-ауқатына жауапкершілігі

3.  Кішкентай балалардың жас және әлеуметтік ерекшеліктері

4.  Отбасында жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: ата-ананың балаға назар аударуы, қолдау, позитивті қарым-қатынас, өзара түсіністік, сенімге құрылған қарым-қатынас 

5.  Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға негізделген отбасылық тәрбие әдістері


Білімдіге дүние

 жарық.


Таным қуанышы: баланың қызыға

 оқуына қалай

 көмектесеміз?


1.  Баланың жеке басын дамытудағы мектепке бейімделуінің маңызы 

2.  Баланың танымдық қабілеттерінің даму деңгейін және мектепке бейімделуін диагностикалау

3.  Баланың есте сақтау қабілетін, зейінін, ойлауын және қарым-қатынас жасау дағдыларын ұлттық мәдениет негізінде дамыту әдістері

4.  Үй тапсырмасы: көмектесеміз бе әлде...

5.  Балалардың оқуға қызығушылығын арттыру үшін отбасы мен мектептің өзара әрекеті


Әрбір бала – жарық

 жұлдыз


Әр баланың

 ерекшелігін қалай ашамыз?

1.  Баланың ерік-жігері мен мінезін ұлттық құндылықтар арқылы тәрбиелеу

2.  Баланың оқуына, мінез-құлқына және жасауына қарым-қатынас жасауына темпераменттің әсері. Ауру қалса да, әдет қалмайды. 

3.  Баланың даралығын темпераментіне сәйкес қалай ашуға болады?

4.  Әр баланың бірегейлігін ашудағы отбасы мен мектептің өзара әрекеті.


Баланы жастан...

Бала бойындағы 

тапқырлық пен

 эрудицияны қалай

 дамытуға болады?

1.  Ойындар – баланы дамытудың негізгі құралы.

2.  Интеллектуалды ойындар және олардың бала бойындағы тапқырлық пен эрудицияны дамытуға әсері.

3.  Балалар мен ата-аналарға арналған ұлттық және отбасылық интеллектуалдық ойындар.

4.  Баланың тапқырлығы мен эрудициясын дамытуда отбасы мен мектептің өзара әрекеті.


Құмар ойындары – тәуелділік қақпаны


Балалардың компьютерлік ойындарға тәуелділігін қалай жеңуге болады?


1.  Компьютерлік ойындардың баланың психикасына әсері 

2.  Интернетті пайдалану режимін сақтау

3.  Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен. Баланы ойынға тәуелділіктен қалай қорғауға болады?

4.  Компьютерлік ойындарға балама ретінде: спорт, белсенді ойындар, шығармашылық, оқу, серуендеу, театр және т.б.


Сенім арту – жетістік кепілі


Қиын жағдайда 

баланы қалай қолдау керек?

1.  Бала өміріндегі қиындықтар

2.  Агрессия, өтірік айту, ашулану және басқа қиын жағдайлардағы баланың сезімі. Әдепті бала –  арлы бала, әдепсіз бала – сорлы бала

3.  Қиын жағдайға қалған балаға түсіністікпен қарау

4.  Қиын жағдайға қалған баланы қолдаудың тиімді жолдары

5.  Жағдайды шешуде баланың күшті жақтарына сүйену


Әкені көріп ұл өсер, шешені көріп қыз өсер


1.  Отбасында уақытты бірге өткізудің пайдасы. 

2.  Ата-ананың күнделікті өмірде үлгі болатын маңызды қасиеттері.

3.  Балаға жақсы әдеттерді үйрету.

4.  Уәдесін орындау – ата-ананың ең басты қағидасы.

5.  Балапан ұядан не көрсе, ұшқанда соны іледі.


Тәліммен өрілген біздің дәстүр


Дәстүрлер отбасылық әл ауқаттың негізі 

ретінде

1.  Отбасылық дәстүрлердің өзектілігі. Отбасылық дәстүрлер – отбасындағы қарым-қатынасты нығайтудың, сенімнің, сүйіспеншіліктің көрінісі. 

2.  Тәрбие тәлімнен. Тату үйдің тамағы тәтті. Отбасылық дәстүрлер мен хоббилердің отбасының бірлігіне ықпалы.

3.  Отбасылық дәстүрлерді әдетке айналдыру жолдарын үйрету: практикалық әдістер.

4.  Мектеп пен ата-аналардың отбасылық дәстүрлерді сақтаудағы өзара байланысы, өзара құрмет және жаңа дәстүрлер қалыптастыру

5.  Ұлттық дәстүрлер мен отбасылық дәстүрлердің сабақтастығы

]]>
admin Wed, 04 Oct 2023 01:47:46 +0600